sunnuntai 12. toukokuuta 2013

seuraavat blogit

Toisinaan ränkkään Bloggerin ylälaatikon Seuraava blogi -tekstiä. Tänään kyllästyin ihmettelemään kristillisten seuraavien blogien määrää ränkkäysharrastukseni varrella. Voi olla, että mulle yritetään lähetellä viestejä yläkerrasta. Jollain on rekisteri kaikista, joiden suhteita pitäisi vähän lämmitellä. Kun neljästä seuraavasta blogista kolme tarjosivat kristillissävytteisiä tarinoita, vaihdoin ränkkäyksen lähtöviivaksi ihan uuden blogin. Ensimmäinen seuraava blogi oli nimeltään Sielunvihollinen. Kai ansaitsin sen. (Sen jälkeen on tullut vain käsityöblogeja. Voiko missään ehdottaa kiinnostavia asiasanoja seuraaville blogeille?)

Mä en taaskaan tainnut saada kesätyöpaikkaa. Ehkä mä en yritä tarpeeksi kovasti tai ehkä tässä kaupungissa ei ole mun muotoista koloa työmarkkinoilla. Toivottavasti olisi. Toivottavasti olisi jossain.

Tänään on äitienpäivä. Tarjosimme omille ja lähimmille äideille brunssin opiskelijabudjetilla. Oli mukavaa, sillä pidän vieraista. Soitilas lähti sotimaan, mutta mulle jäi tänne yhden karvahanurin sijaan kaksi yökaveria

Eilen käytiin tivolissa. Pääsin maailmanpyörään, koska ei tullutkaan ukkonen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti