lauantai 23. marraskuuta 2013

ainakin sata nurkka-aarretta

Ihmisillä on ollut tapana juhlistaa maagisia asioita. Sata on maaginen, kymmenen käsiparin sormet. Ei se ihan joulua voita, mutta mulle henkilökohtaisesti sadas blogimerkintä yhdessä ja samassa paikassa on  suunnaton juhla, jota olen saanut viettää tätä ennen ehkä kaksi kertaa.

Juhlan kunniaksi puhdistan ilmaa ja tyhjennän vanhat luonnokset pois nurkista. En nauti tästä, mutta hapesta kylläkin. Aika moni elämän asia on sellainen, joka ei tehdessä tunnu tärkeältä, mutta lopputulos sylissä hymyilyttää.


18.12.2012
"Elämällämme lienee tarkoitus. En ole vielä päättänyt, mikä mun elämän suuri tarkoitus on. Ehkä mekot tai tuleva kissatätiys."

10.1.2013
"Möläyttelyä on monenlaista. Omaa ja muiden, koulussa ja yleisesti."

14.4.2013
"Seuraavassa kuukauden vaateblogikiintiö:
Ah, niin viekoitteleva PS-työ."

22.4.2013
"Hyvät tuoksut ja euforia.
Aurinko paistaa ihan mun varpaille aamupalapöydässä, enkä malta nousta ylös.
Tänään olikin sadepäivä. Kävin lenkillä, tulin onnelliseksi ja venyttelin kissan kanssa."

29.4.2013
"Ihailen kaunista säätä, jota ei huomenna enää ole, sekä herkullisia ruokia, joihin piheyteni ei anna rahaa.
Uunin lasi vihjailee pesutuokiosta, koska joudun avaamaan oven tarkastellakseni pikkubudjetin rakkauskokkailujani."

26.5.2013
"Oon jälleen vähän diagnosoinu itseäni."

8.8.2013
"Vallitsee asuinpaikkarage ja -rakkaus.
Mietiskelen pyykkihommia."

9.8.-6.11.2013
"Suurin osa ajatuksista liittyy aina kliseisiin. Elämässä ja minussa ja maailmassa. Elämässä ja maailmassa ne kliseet on, ja mä ammennan niitä, otan haltuun! Pidän punaviinistä ja juustoista, mielellään yhdessä.

Runoilijoilla on muusia. Ja taidemaalareilla. Ja kirjailijoilla. Myös tavallisilla ihmisillä on. Mun mielestä se on ihastuttavan abstrakti käsite. Yksi iso muusa on syksy, ehdottomasti. Jos se on jostain syystä mennyt ohi joltain.

Oon ottanu miljoona kuvaa omasta naamasta. sitten menin selaamaan kavereita, jotta saisin tietää, mitä profiilikuva nykyään tarkoittaa. Niissä aika usein hymyillään. Välillä on hassu ilme. Osa on jonkun muun ottamia, osa itse otettuja. Oma naama näköjään kuuluisi olla edelleen.

Päätin taannoin antaa mahdollisuuden mintunvihreälle hömpsyhameelle. Sen kanssa voisi pitää vain maihareita, mutta mulla on tällä hetkellä aukko maiharikohdassa.

Haluun ihan oikeesti maiharit.

Jos on tarpeeks epäseksikkäissä vaatteissa lenkillä, ei tarvi pelätä pimeätäkään metsää. Nimim. 'vittu naura mun kaulurille siinä ku oot hakattuna puskassa'.

Vetäsin kokonaisen kiinalaissatsin normaalin puolikkaan sijaan paikatakseni ruoka-aukkoja menneisyydessäni.

Yks puhelin meni rikki, koska se osui seinään."

***


Sellaisia ajatuslentoja. Seuraavaksi vietellään vuosipäivää.

2 kommenttia: